måndag 23 mars 2009

Jahajaaa ..

Dagen börjar inge vidare , jag försover mig ! Jag hade trots det positiva tankar inför dagen . trots att jag var trött som en brunbjörn på vintern ungefär. Skoldagen klarade jag dock av relativt bra .

När jag sen ska åka hem med tåget , går jag såklart till fel jävla spår . Hur fan man nu lyckas med det när alla andra står på spår ett , går jag ändå till spår två. Lite tjurig blev jag allt. och så jävla typiskt mig.

Bara för att min dag har varit allmänt jobbig så överför jag det jättefint på min andra hälft som nu är ganska sur på mig , för att jag inte kan hålla käften . Det blir liksom fel , fastän jag inte menar något illa. Antar att det är så ibland . Det som skrämmer mig bara är att en dag kanske han tröttnar bara för att jag säger konstiga saker. Förlåt men jag kan faktiskt inte låta bli att skrämmas av det . Jag hoppas det går över och att han inte är alltför arg .

Jag sitter nu och tänkte ta tag i mina skolarbeten litegrann , för jag vägrar att hamna efter , det är det värsta jag vet och jag vet hur jobbigt det är att komma ifatt , och risken finns ju att man inte direkt hinner ifatt innan allt är över . och då finns det inget att göra åt . Så kämpa på , men tyckte också att om jag skriver av mig lite här innan så kanske jag rensar min tankar lite och kan kanske fokusera lite på det jag ska . Det vore ju ganska bra . men nu har jag ju hamnat lite snettt och gör massa saker jag inte ska göra, så jag kommer inte hinna plugga nu innan vi ska käka ändå . Så det sket sig egentligen , men jag får nog plugga i kväll istället om jag orkar !



nähää , nu ska jag försöka styra upp detta .
Ha det bra !

3 st tycker till:

Emmy sa...

Den mannen kommer nog aldrig lämna digg oavsett vad som händer! Vissa pusselbitar hör ihop bättre än andra och så är det bara!

Marina sa...

haha! vilken tur att man inte blir LITE förvirrad:) men jag tror jag hängde med i hur de rer allt, efter att ha läst igenom de 3 gånger;) hoppas att allt är jätte bra!

Anonym sa...

Jag skulle aldrig lämna dig min underbara mäskdunk=) Du å jag är som hembränningsapparat å mäsk vi hör ihop=) älskar dig