torsdag 19 mars 2009

De kallar oss mods

Nu ska jag kolla på en gammal gammal dokumentärfilm från 69 tror jag , som handlar om Kenta ! :) Det ska bli intressant , fast jag kommer nog somna ganska snabbt .

Har faktisk hunnit kolla på ghost whisperer , fast hör och häpna , jag blev lite besviken ! JAG , besviken på ghost whisperer ! behövs en förklaring . Melinda som huvudpersonen heter har förlorat sin man , TYDLIGEN ! vilket inte alls va roligt . Men nu dejtar hon en ny , som spelas av swamma skådespelare . Men jag fattar liksom ingenting . Eller så har det hänt något , typ att han har glömt vem hon är . Men tyckte jag såg i någon snabbresumé att hon sitter & säger till Jim att han måste gå in i ljuset ! men jag vet inte !

Någon som vet ?



Nu ska jag kika lite dokumentärfilmen , det väntar en ny dag imorgon !
Denna dagen har varit lite energikrävande kan man säga , mest för psyket !




Adam , vi saknar dej ! Och det svider så att du inte kommer få träffa vårt lilla tillskott ! Det gör ont !

tyvärr , orkar jag inte tänka på det ! Vill gärna bearbeta , men jag trycker bort det ett tag till . Jag orkar inte !

1 st tycker till:

Anonym sa...

Jag hittade precis din blogg och ser att du ska ha bebis, så tänkte först säga grattis, vad mysigt! Jag läste alltid den förra blogg, men så försvann du därifrån. Så nu blev jag glad att jag hittade dig igen. Du skriver verkligen bra! :) Ha det bra!