tisdag 31 mars 2009

slagit ner min tjocka röv ..

Jag vaknade vid nio idag , trött och kände mig ganska gräslig faktiskt. Huvudet står inte rätt till , jag antar att det beror på min snorhistoria, jag är fortfarande lte förkyld och är inte riktigt hundraprocentig. Jag hade en liten diskussion med mig själv om jag skulle orka med skolan idag , och insåg att jag faktiskt måste få lite frukost i magen för att fatta ett klokt beslut. Mamma och jag åker bort till vår lilla närbutik och köper lite frallor och lite god dricka , och tar en liten mysfrukost . Huvudet värkte trots detta och jag fattade mitt beslut om att stanna hemma .

Jag tror nog det är en kombination av huvudvärk och illamående emellanåt, jag vet inte riktigt vad det beror på ,om det nu inte är snoret. Jag har nu intagit min brors dator och försöker få i mig lite kaffe , jag ska slänga mig på andra sidan av soffan och mysa lite med mamma tänkte jag . För jag orkar inte göra någonting. Om en stund sen ska jag knalla neråt till oss och försöka göra lite skolarbete , lite ska jag skicka in också , det som är färdigt .

Jag inser för tillfället att jag MÅSTE börja med historian , och det får väl bli idag det också , och kanske avsluta psykologiarbetet , projektarbetet bör jag också arbeta lite med för att få i ordning , så jag tror det blir en eftermiddag med massvis med plugg , men det gör faktiskt inte mig någonting eftersom jag ändå ska få se desperate ikväll ! :) så får man tänka för att kunna göra det tråkiga som man måste göra.




nu blir det kaffe och tv .
vi syns nog senare !

Bebisen växer och vi väntar på de första rörelserna !

2 st tycker till:

malin o lucas sa...

ahhhh...spännande..dom kommer nog när du minst anar det.. lilla bebisen då =)

annica sa...

vi e i vecka 12+6, så ul blir väl i början av maj kan jag tänka mig, har inte fått nån tid ännu,
e det erat första barn?