onsdag 29 april 2009

Idag känner jag mig relativt harmonisk :)

Det kan ju vara ganska skönt att varva ner emellan stressvarven , som många redan vet så har jag ganska mycket prestationsångest inför mig själv , vilket jag alltid också har haft och det går egentligen inte att ändra på. Jag ska göra alla arbeten perfekt och ja ni vet allt det där .
För tillfället så har jag "BARA" historian att arbeta med , jag har knappt börjat med uppgiften bara funderat kring ämnet , "pirater" , Jag känner inte speciellt mycket stress eller press just nu eftersom jag bara har just det att arbeta med och kan börja med det i lugn och ro , det är faktiskt ganska skönt ibland att kunna känna så , :)

Idag har jag varit i skolan men slutade tidigt , idag ska jag förhoppningsvis börja plugga litegrann i lugn och ro , och dessutom städa . Det kan vara rätt så skönt och variera eftersom jag har gjort en hel del skolarbeten om kvällarna och liksom inte orkat städa efter alla långa skoldagar , så kan jag nu eftersom det är lite lugnare städa litegranna , :) Det uppskattas nog !

Sen har jag pratat lite svagt med Linda om vi kanske skulle grilla lite , men jag vet inte hur det blir med det eftersom Engla var lite krasslig , :( vi får se sen när herren i deras hus kommit hem och jag har pratat med "herren" i detta huset ! :) egentligen är det jag som är herre i detta huset , ;) haha ..


nu ska jag städa lite , ha en bra dag , för det tänker jag ha ! :)

0 st tycker till: