lördag 2 maj 2009

Pappa , min lilla pappa !

Igår kom min pappa , min låtsasmamma och mina småsyskon upp till oss , vi grillade och käkade massvis med mat , det var finfint , :) Älskar att bara få vara med de små och bara mysa massvis när man väl har chansen .

Jag bestämde mig för att åka med dem hem , eftersom Andreas ändå skulle ha vänner hemma och det råkar bli en hel del öl då , :P Dessutom ville jag passa på och njuta av de små syskonen (som egentligen inte är så små längre) , när jag inte har skolarbete och göra eller något annat . Så idag vaknade jag i Loves säng , med en tempurmadrass ( en sådan som formar sig efter kroppen) , hur skönt som helst , det enda som är jobbigt är att jag saknar andreas sjukt mycket så fort vi kommer en kilometer ifrån varandra ungefär . :) Jag vill verkligen alltid alltid alltid veta att han är i närheten , det känns bäst så <3

Idag ska vi nog spendera en hel del tid åt att plocka lite här hemma och sen grilla lite tror jag , :) det är alltid trevligt , men det blir nog bara lite korv med bröd eller nått sånt enkelt . Det kan ju vara trevligt och bara göra något ihop för en gång skull , <3

Nu ska jag surfa vidare på internet och sen klä på mig och sluta lata mig , :)

0 st tycker till: