måndag 6 april 2009

Måndag

Jag funderade ganska starkt på att skippa provet eftersom jag inte hade läst igenom min bok , men det gjorde jag inte , som tur väl var. Jag har lärt mig efter 13 år i skola att det inte gynnar mig om jag skjuter upp saker och ting så jag gjorde provet och det gick ju bra minsann ! :) hann läsa lite innan lektionen började men , kunde det mesta utan att kolla . Man har ju koll va ! :) Haha

igår var jag hos Linda & plast och gosade bebisar och lekte med Nova i sandlådan ! Älskade unge , hon är ju så söt , och hennes skratt får ju bara mitt hjärta att smälta !:) När hon blir sådär jätteglad och det lyser i ögonen på henne , det är ju så underbart ! :)

Alicia till höger och Engla till vänster ! :)

Jag blev kvar där till typ tio innan Jens kom och hämtade mig , jag trodde han hade kört vilse ju ! :) haha , men han har ju gps så han BÖR inte köra fel , det hade han inte gjort heller , han tog bara lite tid på sig att göra annat ! :) haha .. men han kom tillslut och vi tjatade lite påvägen hem , alltid lika trevligt att tjata med Jens ! :)

Nu måste jag försöka plugga litegrann , bör få massor gjort ! :( men tv:n är ju intressant och massvis med saker på datorn drar till sig uppmärksamheten . kan inte hjälpa det ju! :) haha

Soo loong !

0 st tycker till: