tisdag 7 april 2009

Nu ger jag upp

har knappt hunnit börja plugga förrän jag ger upp pinsamt nog . Men faktiskt så börjar det plåga mig rejält . tar nya tag på fredag tror jag . Hoppas vi på iaf , imorgon måste försöka hinna skriva klart en annan sak innan jag börjar skolan , men det tror jag nog kanske jag hinner i pauserna när desperate är , så går ju pauserna lite fortare också ! haha . att göra två flugor på smällen , det ni! :) haha

nä nu ska jag bänka mig framför tv:n och dricka iskallt vatten . Jag är sjukt törstig .

2 st tycker till:

Selina sa...

Tack så jätte mycket för din kommentar och jag förstår precis hur du menar :) kram

Jenny sa...

Tyvärr var det ju inge depserate igår eftersom det var hockey (det märkte du nog). Jag blev väldigt irriterad. haha.

Påtal om skolan, det brukar alltid vara full rulle de sista månaderna innan studenten. Men det är bara att bita i det sura äpplet och tänka att man snart står där på scenen och springer ut till någon bra låt och tänker "JAG KLARADE DET". :)