onsdag 8 april 2009

krångel med datorn

usch , min dator krånglar och är sjukt dryg . Nu har jag nog fått ordning på den , jag tänkte jag skulle försöka plugga lite idag , men kom på att jag nog ska skippa det idag , vi kan göra det imorgon & på fredag istället . Om en stund blir det nog vår kvällsrunda med Gere ! :) sparka lite boll och sen en liten promenix . :)

Idag har min älskling varit duktig och gjort raggmunkar till mig , det var hur gott som helst . och jag var sjukt sugen på det , så vilken tur jag hade som fick han till att göra det !

Jag fick en chock idag , :o Elräkningen låg på 1800 spänn , shit my god ! och bredbandsbolaget på en tusenlapp . Deprimerande som satan är det iaf , men bredbandet är betalt och elräkningen får vi betala i slutet av månaden . men vem har lust att lägga sina pengar på räkningar ? Inte jag iaf ! :(

Imorgon blir det mitt jäkla glukostest , får hoppas det går bra och jag hoppas tiden går fort , mamma ska ju vara med mig hela iden , :) hon plågas också stackarn ! :)

1 st tycker till:

annica sa...

hoppas det går bra för dig imorrn!!
kram