lördag 11 april 2009

Sol , sol , sol , massvis med sol

Denna dagen består även den av massvis med sol, det är ju hur gutt som helst. Idag har jag faktiskt hunnit göra en läxa , så lite mindre ångest måste jag säga att jag har . Skönt och prestera något minsann ! Jag har faktiskt tvättat massa tvätt och hängt ut det här ute , kan ju passa på att göra det när det är fint väder och Gere är ute :) Han håller katterna borta , eftersom de tydligen har en konstig äcklig förmåga att kissa på tvätten . men icke när Gere är här , för då äter han upp dom ! :) min lilla gris!

Jag vaknade i en rejäl oreda , det var lite party här igår , så jag fick städa upp efter pojkarna minsann ! det var inte såjättefarlig , gick fort när jag väl kom igång lite , så nu har jag tagit min dator och kopplat in ljudet och sitter på altanen och lyssnar på Wreesvijk ! Han är ju kung , efter Lundell förståss :) rätt nice i solskenet här ! :)

Andreas är på kalas för tillfället , så han kommer om en stund . Mamma och dom kikar ner en stund sen också , men just nu är det bara jag & min lilal gris här ! :) det är tevligt det också minsann ! :)
Jag har ur som har bärbart & trådlöst ! :) hihii ..

vad hittar ni på idag ?

0 st tycker till: