söndag 12 april 2009

Idag har jennie varit duktig faktiskt.

Dagen till ära har spenderats vid datorn , och bara pluggat. eller nästan bara pluggat iaf . huvudsaken är att jag åstadkommit något , och det har jag *överdrivet stolt* , Jag har faktiskt gjort klart mitt historiaarbete , nu återstår bara "domen" , det är jobbigt och vänta . Men jag hoppas iaf på ett VG , men jag är glad såklart om jag klarar det . Och ännu gladare om det blir ett MVG såklart. Man vet ju aldrig , det har ju visat sig förr att man har dolda talanger ! :) haha . Vi får verkligen hoppas att fallet är så denna gången också ! :)

Jag ska belöna mig morgondagen som en fri-från-plugg-dag , fast jag vet inte vad jag ska göra istället , det är ju ganska konstigt att man blir sysslolös om man inte har skolarbete . Fast det gör inte mig något om jag ska behöva sitta hela dagen och försöka komma på något att göra , det är jag värd. En slapp-dag helt enkelt. Jag får åtminstone hoppas det blir fint väder imorgon också så jag kan fortsätta min tvättepidemi , jag tvättar för fullt och försöker torka det snabbt , så all tvätt i korgarna ska försvinna , det är så skönt att slippa se all tvätt , och jag börjar närma mig botten ! :)

Andreas har grillat ytterfilé idag , underbart gott . :) Jag älskar ju grillat , och det är ju perfekt väder för just detta också , :) Ytterfilé tillsammans med potatisgratäng blev det , mumsfillibabba! :) Man kan ju hoppas att vi kan grilla imorgon också . :) det vore ju hur trevligt som helst .

Morgonen spenderades framför tv:n dessutom , jag fick helt dille på super Mario , fastän jag blir så tokförbannad när jag förlorar så ska jag ge mig in i det trots allt ! :) roligt nog! men jag blir så stolt minsann när jag vinner banorna ! Och jag älskar super mario , så det skadar nog inte . :) Hahaha.


Nu ska jag kika runt lite på internet eftersom jag inte hunnit det idag .
Hoppas er dag har varit bra ! :)

0 st tycker till: