tisdag 14 april 2009

Städdag ? Pluggdag? Slappdag?

det får nog bli en kombination av de alla skulle jag tro. Jag ska försöka både städa och plugga .. Och slappa också för den delen ..

Började dagen med lite psykbryt över super mario spelet , haha . Vaknar kvart över sju och börjar spela super mario , hur störd är man då ? :) haha . Blir lagom förbannad eftersom jag lyckas att dö hela tiden . Jag slänger på kaffe och knallar in till Andreas dator istället . funderade på att slita på mig lite varmare kläder och gå en runda med Gere istället för att sitta här och trycka ! Tveksamt att jg får med mig karln min , men det får väl gå ändå .
efter promenixen ska jag försöka sparka upp Andreas (hur taskigt det än låter) men jag måste dammsuga och grejja ju, så han kommer förmodligen vakna ändå. Men jag kan kanske vara så snäll att jag dammsuger sovrummet först & sen skickar in honom där. ! :) Men bara kanske .

har förresten glömt och säga att jag ska på kalas i karlskrona den 30 april , :) Hur underbart är inte det då ? Jag saknar mina släktingar där nere , och det blir ju inte så ofta man träffar dom . Fast allra allra allra mest saknar jag Marie , min kusin/syster . Det gör riktigt ont , Så mycket saknar jag henne.

Nähee , vad var det nu , ut med gere ja ! :)

1 st tycker till:

Anonym sa...

ska du på Annelies eller Malins kalas? :) puss Agge