söndag 31 maj 2009

50 frågor om din pojkvän , :)


* Du är tillsammans med? - Andreas Göransson
* Och varför det? - För att jag älskar honom ..
* Har han fått något smeknamn av dig? - Haha , jaa ! "Nitche"
* När blev ni tillsammans? - Februari 2008
* Hur täffades ni? - Vi träffades på en fest
* Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Nej det gjorde vi inte .
* Hur gammal är han? - 27
* Älskar du honom? - dum fråga ! Självklart !
* Har du slagit honom? - Jaa , fast det gör liksom inte så ont på honom . haha!
* Har du roligt med honom? - Ja det har jag .
* Skulle du kunnna bo med honom? - Ja , jag gör ju det ! :)
* Beskriv honom med tre ord? - Underbar,kärleksfull och omtänksam
* Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - så länge vi älskar varandra är väl ett bra svar på frågan , och jag hoppas vi alltid kommer att älska varandra så som vi gör nu!
* Får han dig att skratta? - Alltid
* Säg ETT ord hur du känner för honom? - Det finns inga ord för vad jag känner för honom.
* Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Wallander och liknande är rätt vanligt här hemma , rysare & fängelsefilmer brukar vara poppis.
* Får du fjärilar i magen när du ser honom? - det kan faktiskt hända , när vi varit ifrån varandra ett tag ..
* Vad har han för ögonfärg? - Haha , oh shit , blå tror jag ! :)
* Vad är det finaste du fått av honom? - bebisen i min mage !
* Har ni samma humor? - Ja , det tror jag vi har . Vi älskar full frys båda två !
* Planerar ni framtiden ihop? - med tanke på tidigare fråga (det finaste han har gett mig) så , JA !
* Skulle han bli en bra pappa? - Ja , det kommer han att bli !
* Vad gjorde ni senast ni träffades? - Jadu , vi träffas hela tiden eftersom vi bor ihop, men käkade väl mat .
* Vad gör han när han inte är med dig? - Crossbanan,alkoholiserar sig eller umgås med sina vänner , de två sistnämnda brukar oftast gå hand i hand . Haha
* Är du svartsjuk ? - mjaa , egentligen inte ! Men det kan jag nog vara om jag sätter den sidan till .
* Har ni bråkat nångång? - Ja , det har vi , men det är inte ofta faktiskt .
* Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Nej , det har vi inte !
* Skulle du kunna vara otrogen? - Aldrig , det är absolut inte min grej . Älskar man någon håller man sig där också.
* Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - haha , pinsamt svar 3 dygn kanske. (å då var jag ett nervsammanbrott)
* Vem håller i fjärrkontrollen? - Det beror på vilken dag det är :) Tisdagar är den MIN!
* Går ni ut ofta? - ja det gör vi väl , eller kanske inte nu eftersom jag har bebisen i magen , men annars gjorde vi det . Men vi är ute mycket med hunden , räknas det ! ;D haha
* Har ni samma musiksmak? - delvis . Han är ju inte jötte förtjust i Lundell precis !
* Är han romantisk? - Kan han väl vara om han vill .
* Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Ja det tycker jag han gör.
* Har han någon fobi? - Ja ,det har han. Judar & spindlar . haha !
* Gillar han sport? - ja , det gör han väl . Cross är väl en sport? =| & hockey och fotboll gillar han väl att titta på iaf . ibland !
* Är han en djurvän? - Ja det är han , veeerkligen!
* Kan han sjunga? - haha , Nej !
* Spelar han nått instrument? - nej det gör han inte direkt , skinnflöjt kanske ! haha!
* Kan han laga mat? - Ja , det är något han verkligen kan ! Han är sjukt duktig på det !
* Är han envis? - Ja , fast jag är nog envisare !:) haha
* Tycker han om att resa? - Ja !
* Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Ingenting , han kom bara in i köket ! :) han hade fått världens solbränna idag :)
* Vad är det sötaste han sa sist? - Minns inget speciellt , men han talar om för mig flera ggr om dagen hur mycket han älskar mig och hur vacker jag är ! :D det gillar vi! :)

Se så fin han är min kärlek ! Underbara människa !

0 st tycker till: