måndag 1 juni 2009

Ännu en tidig morgon .

Jag vaknade tidigt idag också , det är ju ganska komiskt . Både Gere & Andreas undrar nog vad det är för fel på mig egentligen . Men jag somnade ganska tidigt igår . Det finns varken mer eller mindre att göra såhär på morgonen , så det är datorn som gäller ! :) Jag har gjort min lilla bebis-brev-blogg lite finare idag också , kika in där !

Jag ska nog hoppa in i duschen och spola av mig och tvätta håret , möjligtvis raka benen medan jag når fram . :) lär jag ju inte göra så länge till , :) sen blir det promenix med hunden och sen tror jag att jag knallar uppåt mammsen .

MEN FÖRST ... checka altanen ifall den varit kattfri inatt .. Uppdaterar detta lite senare . syns om en stund gott folk ! :) Missa inte det spännande ögonblicket ! :)


0 st tycker till: