fredag 29 maj 2009

Åh , snälla låt denna dagen bli bra !

Denna dagen har startat ganska okej , och jag ber verkligen om att den ska få bli fortsatt okej . Jag behöver en dag utan motgångar , en dag utan jobbiga tankar , en dag utan ångest ! Jag vill bara att allt ska flyta på och att jag ska få en glad dag för en gång skull .

Jag började min morgon med att färga mitt hår, det blev väldigt rött men ganska bra ändå , det är jag ju van vid nu , nästintill självlysande rött ,haha ! Vädret idag är väl inte det vackraste direkt , men det kan ju bli en bra dag trots det . Andreas & jag ska ner till Emmaboda och hämta ett paket han har beställt från aik , och det är väl allt möjligt i den , jag tror inte han vet själv allt han har beställt . :) hihi , sen ska vi nog träffa Kim en stund och sen knalla bort till family house , :) Så det blir ett litet äventyr minsann , :)

Kommer väl upp lite bilder på aik prylarna sen , iaf några av dem , som är väsentliga i min blogg , :) bebiskläder köpte han tror jag ! :) hihi ..

0 st tycker till: