tisdag 5 maj 2009

Denna dagen ser lite ljusare ut ..

Idag ska älskling komma hem , vi ska först till Örsjö och hämta ett Mc-släp och sen åka och hämta honom ,men det blir inte förän efter fyra , men huvudsaken är att han kommer hem idag över huvudtaget minsann , jag saknar människan så jag vet inte vart jag ska ta vägen .

igår slängde jag mig i soffan här inne och slängde på Tusenbröder. MINA älskade tusenbröder , jag blir så lugn och harmonisk när jag kollar på dem , så jag somnade som en gris, utan alls mycket ångest minsann ,. det ni ? :) och vaknar såklart till intro-musiken , :) men det gör inget för det är så sjukt bra ! :) yeah !

Idag tänkte jag att jag måste nog försöka plugga litegranna , jag jobbar ju för fullt med mitt historiaarbete , det hänger ju lite på detta arbete , och jag måste försöka få mvg på detta , så får jag mvg i hela kursen minsann ! :) det sa hon iaf . Snacka om press ! så arbeta med det vore kanske en bra sak , fast det ska inte vara inne förrän nästa fredag och jag är nästan klar ! :) det känns skönt minsann ..

nu ska jag fortsätta kolla på tusenbröder och dricka fläderbärssaft , :)
Hoppas er dag börjat bra ...

0 st tycker till: