tisdag 26 maj 2009

en glader Jennie idag

Idag är faktiskt en bra dag trots att jag är rejält trött . När jag steg upp idag så fixade jag iordning lite i vårt kök & plockade lite smått sådär . Mamma kom ner & vi tog oss en kopp kaffe , och vi beslöt oss för att åka ner till Family house som jag för övrigt aldrig har varit på . Och jaa , det var rena paradiset för mig minsann , :D
Jag shoppade minsann , och det gjorde mig glad , jag shoppade lite igår också , det är så skojjsigt minsann , och det är faktiskt inte så ofta jag gör det ! :) Alltid roligt med lite nytt . köpte mig en ny väska också, så jag ska strax byta till den nya ! :)

Sen har min första vunna auktion på tradera genomförts också , :) Now I'm in action ! :) det är ju skitskoj med tradera ju , så det lär bli en hel del fler auktioner , :) slänger förståss ut dom här också , så ni kan gå in och lägga lite bud :) Håll utkik gott folk ! :)

Det blir nog mer skrivande sen , :)
imorgon blir det Kalmar också , trevlans trevlans , Jag & min kontaktflicka ska in och kika litegrann ! :)

1 st tycker till:

annica sa...

jätte kul med shopping!!!!
kraaam