söndag 24 maj 2009

Godkväll kära läsare !

Denna helgen har varit ganska svår att knyta ihop , det har varit fullt ös medvetslös ungefär & jag som trodde jag skulle få mysa med Natalie i lugn & ro . Det har varit svårt att få den här helgen att hänga ihop liksom. Natalie kom i fredags , vid halv fyra tror jag klockan var. Vi hämtade henne nere vid tåget mamma & jag . Ett kärt återseende som vanligt , jag blir alltid lika glad av att se henne . Hem & sen nästan direkt upp till mor & käka pasta med pasta-sås , gissa om det var gott ?

Sen i fredags så blev det massvis med babbel och tv , ganska lugn kväll trots allt. Lördagen däremot var vi ganska trötta , men kom upp tillslut & sen bar det av neråt affären , vi käkade tacos till frukost =| & gjorde oss iordning på eftermiddagen . Vi var ju bjudna på inflyttningsfest i Örsjö hos våra vänner , Linda & Plast . När vi väl kommit dit var det bara att inta en stol & bara ta det lugnt & babbla massa med alla fina människor som var där. Vi åkte hem vid niotiden , (ganska tidigt jag vet , men jag, bebis & natta var ganska trötta) , när vi kom hem intog vi varsin soffa & käkade ännu mer tacos ! ♥

Även idag var vi trötta när vi skulle stiga upp , men det gick ju trots allt . Natalie skulle åka hem och vi trodde förståss man kunde köpa biljett på time nere i E-boda , men ICKE . vi fick ringa & boka en jäkla biljett , och det i sig var ju inte det roligaste med tanke på telefonköer :O Jag hatar ju telefonköer , hur som helst så gick det visst tillslut & vi fick tag i en biljett typ 5 minuter innan tåget gick . haha ! bra tajmat va ?

När jag kom hem efter vi lämnat Natta nere vid tåget så dök min kära far upp helt oanmäld , :) det var minsann en trevlig överasskning :) med småsyskonen såklart ! vi drack kaffe & han gav mig två fina rosenbuskar , så jag blev jätteglad ! ♥



Jag har snajdat till en ny design som ni kanske ser . IGEN ! Ja jag vet , jag gör det alldeles för ofta , men jag tycker det är kul :P & jag blev sugen på ännu en ny när jag hade fixat till min kusins blogg , kika gärna in där & kolla på hennes design , :)
Denna helgen har Jennie minsann internetshoppat lite , mitt i all röra ! Kläder & smink har jag faktiskt köpt , så bara saker till mig själv , :) I love to be EGO sometimes . Men det gör ju ingenting at jag har varit lite ego , Andreas har ju beställa saker på AIK's hemsida för över 1500 :- Han har mer shoppingdjävul i sig än jag ! :)

lägger ut bilder när jag fått mina saker , & min kamera är lagad !




Nu är det dags för duschen , tror jag ska bädda rent också !

1 st tycker till:

Claudia sa...

åh jätte härligt namn på bloggen :)