söndag 3 maj 2009

Jävla skitdag .

Ursäkta mina svordomar och mitt dåliga humör , men som jag alltid sagt . MIN blogg och jag väljer vad jag skriver , den handlar ju trots allt om mig och idag har jag en förbannat dålig dag . Och jag har ingen aning om hur den ska bli bättre . Vi ska dock in till Crille en runda idag och träffa dom , kanske att det blir bättre då , eller det blir nog bättre då , en stund iaf !

Allra helst skulle jag bara vilja dra täcket över huvudet och bara tjuta hela dagen , men det går nog inte , och man blir så utmattad av att vara ledsen hela tiden , så det är nog ingenting att föredra , bita ihop och försöka kanske man borde göra ? vad har jag för val egentligen dock ?

Förmodligen kommer jag också få en helvetes natt , eftersom Andreas inte ska vara hemma idag , jag får vara ensam i lägenheten och det är tamejfan det värsta jag vet , men vad fan ska jag göra . Har inte ens en hund hemma hos mig , :( Hur fucking ensamt låter inte det ! dessutom kommer det vara så i ytterligare 2 nätter , Andreas ska vara borta ända till onsdag .


Ensam är stark säger dom , Javisst du ! Tjena !

1 st tycker till:

jossan sa...

Härligt! Har lagt till dig på listan, så det är bara att hålla utkik i bloggen eter vinnaren! :)

mvh//lejoss.blogg.se