söndag 3 maj 2009

Oboy kanske ?

Jag sitter här i "mitt" lilla rum på min lilla tempurmadrass , och funderar på och göra mig och bebisen ett glas oboy , men allra helst skulle jag vilja ha kaffe , det hade varit det bästa , så kanske jag blivit människa igen , MEN jag tror inte det finns .

Jag sitter och irriterar mig på ungefär allt nu , jag vet inte varför , förmodligen för att jag har en sån helvetes dag idag , det är ju förfärligt att man ska behöva ha sånnahär dagar .. Och det är tur att endel människor inte visar sig för mig , för då hade jag förmodligen haft ihjäl både , en , två och tre stycken idag . Det finns ju ett fåtal människor jag förmodligen skulle kunna nästintill slå ihjäl . Det allra bästa hade förmodligen varit om jag hade fått banka på dom , så hade kanske just denna dagen varit lite lättare .

Jag råkade vinna bebiskläder på tradera , Jaa jag RÅKADE verkligen göra det . 5 bodys , för 7 kr , och jag trodde ju självklart att jag skulle bli överbjuden , men det blev jag ju inte . de var iofs begagnade men jag vill fatiskt inte lägga så mycket pengar på de minsta kläderna som de kanske bara använder 2-3 ggr , och förmodligen får man massvis med sånt .

Snälla kan inte någon ge mig kaffe ? snälla !

2 st tycker till:

Anonym sa...

Det var ord och inga visor, som man brukar kalla det. Jag hoppas iallafall att du får en så bra söndag som möjligt, även om du känner som du gör (och det kan jag förstå varför) vännen :-)

/ Kim

Sofie sa...

Säg till om jag ska skiacka Jullan Mini kläder i strl 56? dom flesta är neutrala bara hojta isåfall..Oh förstår dej med humöret d ligger inte alltid på topp Kram!