onsdag 6 maj 2009

Köpa lite halsbränna ! ?

Jag funderade på att lägga ut min halsbränna på tradera , någon som vill lägga ett bud ?
Någon vänlig själ som skulle kunna hjälpa mig att bli av med den vore jag ju evigt tacksam till .
Jag tror dock inte att det skulle fungera ..

däremot är jag aningen lyckligare idag , just nu , eftersom jag ensam klarade av att fixa min dator ! :) *segergest* Jag är ju förvånad över mig själv . :) Jag gjorde bara en systemåterställning , :) haha


Jag får se hur det blir med Linda på Torsdag , Nova har ju haft maginfluensa , jag är inte speciellt sugen på att få det . Jag vet inte men är det farligt för bebisen OM jag skulle få det ? Jag vet ju inte såntdär .. Men det finns väl någon annan som vet .
jag tror ju dock inte att det är någon fara eftersom hon spydde senast i måndags , och lite igår , (det kunde dock varit för bilåkandet och det har ju varit lite turbulens i hennes lilla mage ) . Jag ska äta vitpepparkorn iaf i förebyggande syfte . och doktorn hade sagt till Linda att han inte trodde det var någon fara , eftersom hon kom hem med tvillingarna igår , de är redan på bättringsvägar de små liven . :) Det är skönt att det går åt rätt håll , jag kan ju inte låta bli att oroa mig så mycket när det blir såhär knasigt .

Vi ska iaf avvakta till morgondagen och se hur Nova ,år , och så hon inte spyr mer , vi får hoppas att det går vägen iaf och att det inte smittar . Men vore tacksam om någon kunde svara på om et kan vara farligt för bebisen OM jag skulle få det , ingenting jag direkt har tänkt på men jag kan ju få det oavsett om jag träffar någon jag vet har magsjukan , och har inte tänkt på om det kan vara farligt egentligen , så någon som vet !

Nu ska jag kika runt lite på tradera , :P

0 st tycker till: