onsdag 6 maj 2009

så gott som klar med mitt historiaarbete

Är så gott som klar med mitt historiaarbete nu , det är hur gött som helst , och veta att man är klar en vecka innan det ska lämnas in , :) Ska bara göra källkritiken , så det är arbetet donat ! :)

har hängt den där tradiga tvätten också , det är ju tråkigt och hänga tvätt , tur att det går ganska snabbt och luktar gott .. :)

andreas & jag bestämde oss för att baka bullar ikväll , så jag får väl ställa mig och göra den där degen till det , så vi kan baka sen !:) funderar på att göra två satser , så blir det askalasmycket bullar , :) det låter ganska fint va ?! :)

Mumsfillibabba ! :) förmodligen kommer det lite bildbevis senare ! :)

1 st tycker till:

Sofie sa...

kastar du hit lite bullar sen :D alla har verkligen bakat idag emn jag har tummen mitt i handen :D