lördag 30 maj 2009

KRAMP

åhåå , jag har kramp i vänstra vaden . Det är skitjobbigt , det krampar ju när jag sover så jag vaknar , ska det vara så resten av graviditeten ? Är det vanligt med kramp i vaderna under graviditeten , jag tror jag har läst någonstans att det är det .
Den stora frågan är nu , Hur blir man av med det ?

Började morgonen med en liten promenix med Gere , tänkte ta en långrunda om en stund när jag har fått mig lite i ordning , och kanske kanske fått upp maken min , :) Tror ni han vill följa med å en morgonpromenad , en låååång en !

Jag sov i soffan inatt , jag somnade där igår , och Andreas påstår han försökte väcka mig , antingen sover jag som en rejäl stock eller så försökte han inte tillräckligt , :) haha , jag tror nog det där med stocken är det mest troliga , jag sover jättetungt nuförtiden , fast jag får passa på så länge jag gör det , när bebisen är ute vaknar jag nog av minsta lilla gny , det är ju instinktivt .

Imorgon ska Andreas ner till crossbanan och jobba , så jag blir ensam så gott som hela dagen , jag tänkte jag skulle knalla uppåt mamma då och baka med henne inför studentfesten , ja vi skulle visst ha hemmabakta bullar , och sen ska vi ha rosenbröd till maten minsann . Jag hoppas verkligen det blir en lyckad dag nästa fredag , min student . Men det är jag ganska säker på att det blir , det ska bli så skönt och få sluta det vill jag lova ! :) Slutbetyget i handen är nästan det bästa att uppleva tror jag , jag vill ha mitt slutbetyg nu , sammanställt och klart med alla poäng och allt. inte för att jag har nytta av det nu när vi ska ha bebisen , men senare när jag ska plugga vidare. Då blir Sverige osäkert , :) haha . Jag har en stund på mig och fundera ut vad jag ska plugga vidare till , men jag tror minsann jag vet . Det kanske blir någon distanskurs också , om jag orkar , men först och främst i sommar ska jag försöka ta mitt förbaskade körkort . Önska mig lycka till för det kan jag behöva ! haha ! ;) Jag är nöjd om jag bara börjar med skiten och att vi går den där handledarkursen .


Vad händer hos er idag ?

1 st tycker till:

malin o lucas sa...

hej, jag hade oxå kramp i vaderna... ligg på rygg och ha knäna uppåt, fötterna nära rumpan lixom... hajar du ? puss malin o lucas