lördag 30 maj 2009

tvättdag vs städdag

Jag vet egentligen inte varför jag lägger tvättdag & städdag på samma dag ! :O
Det blir nog bara så automatiskt egentligen , haha ! Jag ska iaf försöka hinna/orka med allt idag , men vi får väl se helt enkelt , det är ju inte riktigt jag som bestämmer det längre , det är lille bebisen i magen ! Jag har slängt in en maskin tvätt nu , och hoppas på att den tvättar sig nu , för det gjorde visst inte den förra maskinen , (guuuud va roligt och tvätta om samma maskin femtioelva ggr)

Dammsugan åker iaf fram alldeles strax , lite plock och sånt innan . Annars har jag en förmåga att dammsuga upp precis allt som kommer i min väg , :) så ni kan ju tänka dig hur roligt det är att bo tillsammans med mig , :) haha , allt smått ligger i dammsugaren , haha ! Nej jag tror i varje fall inte att det är så illa , men tro mig ni vill inte testa att bo ihop med mig . haha !

Nää , nu ska jag sätta igång med städning tills jag storknar !

Soo looong !

0 st tycker till: