tisdag 26 maj 2009

Sista inlägget för idag får det nog bli !

Jag har väl inte varit speciellt rolig i mina inlägg idag , eller det kanske jag inte ens är någon dag , vad vet jag ! Haha ..

Strax bänkar jag mig i soffan till favoritprogrammet , Desperate . Jag ska smaska i mig körsbär tror jag , det var ju hur gott som helst . Andreas hade köpt det till mig häromdagen , och glömt tala om det , men idag fick jag reda på det , perfekt eftersom det är DH , :)yeeeah !
Dessutom blir det nog tacochips med dip , det gillar vi , Göttans !

Imorgon syns vi nog inte förrän kvällen eller inte alls eftersom det ska bli en hel , VERKLIGEN heldag inne i kalmar , först lite studiebesök med skolan och sen efter det igen med min kontaktflicka. :) haha !

Så vi syns när vi syns , slå på femman nu gott folk och njuut av de desperata hemmafruarna för det tännker jag & bebis göra ! :)

1 st tycker till:

fabulousangeliqa sa...

vi försöker. ska vi köra onsdagar igen? alltså, vi måste bara läsa varandras bloggar kontinuerligt så att vi inte glömmer. men jag ska bättra mej på uppdate! :)