torsdag 14 maj 2009

Torsdag ...

Hej, godmorgon & allt det där.

Idag har jag lite sovmorgon , två timmar ungefär , och vaknar trots det vid åtta, men uppenbarligen är jag utvilad och kunde då stiga upp. Jag hade ju oturen och somna igår på eftermiddagen , och trodde att jag ALDRIG skulle somna för natten , men tro mig , det hade jag inga problem med. Jag börjar bli som Andreas , kan sova hur mycket som helst ! :)

Kaffet är upphällt och det är bara att avnjutas , jag ska ta tåget 10.22 idag , och hoppas verkligen det blir en givande och enkel dag idag . Jag har ont i min stackars rygg , men det går lite i vågor så superont har jag inte hela tiden och tur är väl det. Jag pratade med min barnmorska , och jag fick tips om en sida som jag kunde beställa ett stödbälte , vilket jag också gjorde . Trodde dock att vi skulle få låna sådana , men man fick visst köpa dom själv , :( inte skoj alls , men det är något jag måste ha , och jag hoppas verkligen verkligen verkligen att det hjälper och att det kommer hem snart .

Tonny åkte hem igår också , tråkigt . Men han kommer nog tillbaka snart .

Idag har vi bara en lektion , mibas - människor i behov av stöd , och eftersom jag inte har varit där på några veckor , utan jobbat hemifrån så vet jag inte riktigt vad de pysslar med för tillfället , så det får bli en överraskning minsann .

igår gjorde jag klart mitt historiaarbete , Det är skönt och kunna släppa det , jag ska alldeles strax skicka in det till Elisabeth om jag nu har det på mailen , får hoppas det , för då har jag gjort det och slipper fundera på det .

Härmodagen bjöd jag hem Nina och Sibbe att komma i helgen . Jag hoppas verkligen de kommer , jag skulle få svar idag , jag skanar de jättemycket ! mina små godingar ! (L)

Nu ska jag checka upp det där med arbetet och dricka upp mitt kaffe ! Ha en bra dag , för det hoppas jag att jag får !

0 st tycker till: