torsdag 21 maj 2009

Torsdag ...

Det är ju hur underbart som helst att vara ledig ledig ledig ledig . :) Det är verkligen välbehövligt , och jag sover sover sover sover om mornarna , :) iaf till tio ! :) hihi .. men jag somnar ganska tidigt om kvällarna också minsann !

igår vet jag inte riktigt vad som hände med mig , men jag satt en stund på familjeliv's hemsida , och kikade litegrann , och fick hel plötsligt för mig att jag skulle börja sticka en liten filt till en lille bebisen , så huxflux så sstod jag nere i affären och valde garn och lite så . det blev grått och limegrånt , lägger upp en liten bild på min början till konstverk :) Vi får hoppas det blir bra i slutändan , Andreas är lite skeptisk , och faktiskt jag också , men man behöver ju inte använda den ! :) haha
haha , jag har inte kommit speciellt långt , men det är en början iaf ! :)

Är det någon som har fler tips på gravid- och babypyssel , jag tycker det är jätteroligt ! :)
tipsa gärna , :)

2 st tycker till:

fabulousangeliqa sa...

Har du tålamod till det så tycker jag du är jätteduktig! Än så länge ser det ju riktigt bra ut, fina färger valde du också! :) Jag vet precis vad som hade hänt om jag hade gett mej in på det, och det hade inte slutat bra! ;) Puss, söta kusin

fabulousangeliqa sa...

Ge dej fan på det denna gången då! Kan vara kul att spara den sen, och säga till bebben att DU med ditt VÄRDELÖSA tålamod faktiskt har gjort den till bebben, alldeles själv! :)