söndag 28 juni 2009

Hemma ...

Äntligen hemma igen , vi åkte "nercabbat" hela vägen hem , nästan 28 mil . Solen har legat på också , det märks för axlarna är precis sönderbrända . (Andreas huvud också) Det är inge vidare när det svider som eld , det är ju förjävligt rent ut sagt . Puuh , vi får hoppas det går över fort , för ni ska inte tro att kylbalsam hjälper nå vidare .

Ångesten hänger kvar , och kontras bra med dåligt samvete . Ena sekunden är besvikelsen störst & andra sekunden känns det som att jag är lite väl anklagande & kanske tar åt mig för mycket , men jag har blivit sviken , och det gör väldigt ont . Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera situationen . Det är tur jag har Andreas som kan krama om mig när det som jobbigast, ibland är det bara det som behövs .. men det är synd om han också , för han får stå ut med att jag blir konstig när sånthär händer . Jag vill inte skriva här riktigt vad det är , eftersom det gör mig så fruktansvärt ont i hjärtat .

I lördags var det "ladyrelax" på chevaträffen och det var vi självklart på , det blev en promenad (läs: extremt jobbigt promenad pågrund av värmen och graviditeten) ner till en gräsmatta där vi drack vin (jag vatten) & åt choklad & vindruvor. Vi väntade på att vi skulle få komma till choklasfabriken som fanns där i Askersund , :) Där fick vi smaka på choklad & det inhandlades även litegrann , det fanns chokladpinnar som man skulle doppa i kaffet , vilket för mig lät väldigt intressant , så jag köpte mig några sådana , ska nog sätta mig med en kopp kaffe sen ikväll & läsa mina favoritbloggar (har ju några dagars bloggläsande att ta igen)

Vår lilla semester var underbar , och jag lyckades förtränga litegrann , fast jag kanske var på dåligt humör emellanåt , men det har kanske med hormoner & värmen och göra , jag vet inte . Eller mycket möjligt ångesten , men det kvittar egentligen varför . Tur är det iaf att min omgivning (läs:Andreas & Fredrik) känner mig så väl & faktiskt har lite överseende . :) Fredde den stackaren drog jag med ut på stan på lördagsförmiddagen för en shoppingrunda , det hör till historien att fredde var extremt jävla bakfull , men han hängde på trots det ! :) Vi åt glass & drack riktigt kaffe , :)

Som sagt en trevlig helg iaf , och det var jag välförtjänt av tycker jag .

Foglossningen är väldigt påtaglig emellanåt , jag har ganska ont av den , vi får hoppas det blir bättre snart . Huvudet värker idag också , och axlarna svider . Det är lite klagomål här tycker jag allt , så för att inte göra detta inlägg så himla negativt så ni tror att jag sumerar helgen som dålig så slutar jag nog här , Jag har haft det bra kort & gott ! :) Tack !

Hejsvejs , hörs senare troligtvis !

1 st tycker till:

Sofie sa...

Hej jennie
Va tråkigt med ångest jag fick ångt när jag väntde Julia as jobbigt ...Hoppas du snart får må bättre nu drar jag mot västerås =) Kram!