lördag 27 juni 2009

Jag lovade ju en uppdatering

Hejsan hoppsan .
Jag lovade en uppdatering , iaf en gång under vår lilla semester , & jag håller vad jag lovar :)
Vi kom fram igår vid tre-tiden , vi hade lite problem med rum & så , men fick tillslut provisoriska rum eftersom det blivit fel vid bokningarna , :O men det är ju gratis nu eftersom de gjorde fel & vi har sovplatser och ett okej rum iaf , och de bjöd på dricka och så , så det skötte dom bra hotellpersonalen , :) hejjahejja .
Vi har relaxavdelning, & idag ska det förmodligen vara massage och grejjer där , gissa om jag ska bänka mig där . En sak saknar jag litegrann bara , och det är en pool eller något man kan slänga sig i då det blir för varmt , men det går ju bra ändå .. Jga skonar min omgivning från att se mig i bikini :O

igår blev det buffé , smaskens ! :) Och rockabilly-night , jag gick in på rummet vid tolv-tiden , trött och sliten tyvärr . Mycket sömn fick jag inte heller , sover ju oroligt när inte alla är på sin rätta plats så att säga , så det blev lite sömnsnuttar emellanåt , men när pojkarna kom in för & lägga sig , (vid typ 4-5) så somnade jag också som en liten gris .

Jag var ledsen igår också , det är väldigt mycket som händer , och inte allra minst i min kropp . Men jag hanterade det relativt bra , (kräktes lite & grät hysteriskt) men somnade tillslut ifrån det , det är tur att man är ganska trött så man även kan somna ifrån sådana saker , ÅNGEST!
hur som helst , så vill jag försöka njuta av vår lilla semester nu ,och inte tänka på annat, vardagen får jag komma tillbaka till på söndag/måndag , min "ignorationsförmåga" sätts på prov resten av helgen ..

Jag hatar den förbannade ångesten som ALLTID , verkligen alltid ska komma när den är som minst välkommmen .

Håll tummarna för att jag får en bra dag , det har jag väl ändå förtjänat ?
jag tycker jag kämpar på hela tiden !


1 st tycker till:

Kulturkamp sa...

Jag hoppas ni får en trevlig helg. Tråkigt dock att du inte mår så bra, men försökt ändå att nyttja de tillfällen som finns, t.ex. relaxavdelningen som du skrev om och att det faktiskt är en liten semester och ett avbrott i vardagen för både dig och Andreas.

Sköt om dig min vän!

/ Kim