lördag 20 juni 2009

En god kopp kaffe , och så lite gäspar

Dani vaknade vid halv åtta imorse , (ganska sent ändå) och tyckte att , - "Jennie, nu får vi stiga upp , jag vill spela tvspel!" Sagt och gjort , likabra att stiga upp . På med massvis med kaffe & på med spelet , sen kröp jag ner en liten stund till . Fick mig inte så lång stunds vila men lite iaf , upp och hoppa . Hällt upp mig en kopp kaffe och sitter här i soffan nu , Love & Dani spelar och jag försöker vakna . Jag tror jag får dricka mig två koppar kaffe innan jag kan gå ut med hunden .. så det får bli om en stund . Hej & hå ..
Idag ska vi baka bullar , och jag ska försöka tvätta kläderna i såndär textilfärg , så de blir svarta . (inte alla , men några kläder som jag råkat få fläckar på) Vi får hoppas att det funkar ,

vad händer hos er idag gott folk ?

3 st tycker till:

Emily sa...

Jag vaknade 7.15 av att Nikki var väldigt pigg. Det var inte jag. Kom hem vid 2 och somnade nog inte förrän 4. Nu har jag lite baksmälla och vilar lite medan Nikki sover. Ha en bra dag!

annica sa...

hej gumman! hoppas att ni haft en fin midsommar!
kram

Foto i Norr - Marie sa...

Hejsan! Tack för dina rader. Ja det blir 2 ggn han kommer upp till Kiruna festivalen och det ska bli så kul och få se han igen, han är kung på att skriva texter helt klart och så älskar jag hans lite hesa raspiga röst som bara Uffe har. Ha en fin sommar och ta hand om dig och bebis magen. :)