torsdag 4 juni 2009

Godmorgon Godmorgon

Jaha , ännu en dag att vakna tidigt på , men idag gick nog skam på torra land tror jag , halv fem vaknade jag och var skitpigg , :O okej , jag steg inte upp då , lite självdiciplin har jag , men fick tvinga mig till söms nästintill . Det tog en stund , men jag somnade (egentligen gick det nog ganska snabbt) Jag hade mycket väl kunnat stiga upp då , men vad gör man vid halv fem på morgonen ? haha . Och dessutom hade jag då fått gå och lägga mig vid sex ikväll , det hade iofs inte varit mig emot , men mina småsyskon kommer idag & de ska sova här . :)
Den minsta av de är så söt när han hela tiden frågar när bebisen ska komma ut , han är 5 år och har tusen frågor .
Kommer bebisen idag ?
Nej det gör den inte , det är ganska länge kvar till den ska komma?
Kommer den imorgon ?
Nej inte imorgon heller , lite längre än så.
När morgondagen sen kommer är det samma frågor igen , :)

De är så underbara mina små ! :) Och den store av de , han är 7 år , han kan ju läsa flytande och engelska kan han också , han kommer bli ett geni när han blir större tror jag ! :) Han är sjukt smart alltså ! :)

Nu ska jag snöra på mig skorna och kasta i mig en fralla , för nu bär det av mot kalmar & förhoppningsvis ska jag försöka hinna ner till badhusparken och besöka min klass också , som har grillfest där nere !

2 st tycker till:

Emily sa...

I slutet blev jag lite svullen, men inte så farligt. Jag gick med stödstrumpor, det var jätteskönt, plus att min sambo fick massera och knåda fötterna på kvällen.
Minns faktiskt att jag hade det värre med vadkramp än med ont i fötterna.

Michaela / bloggdesign, foto m.m! sa...

sv; haha det kan jag förstå att det är lite jobbig tom mangen tar emot bordet :)