torsdag 4 juni 2009

Hemma igen ..

Nu har jag varit inne i Nybro och varit med klassen en stund . Vi grillade & käkade lite & så , ganska trevligt. Efter det så gick Johanna och jag upp på stan och handlade lite grejjer , vi ska äta vattenmelon till frukost imorgon ! Vi köpte en halv vattenmelon som vi ska dela på ! :) <3 mumsfillibabba med melon ! :)

Jag ska till Johanna imorgon vid halv sju , mamma ska nog köra mig får vi hoppas ! :) Innan dess ska jag ha sminkat mig & fått på mig kläderna jag ska ha och allt . Så vi ska bara locka håret när vi är där , :) finfint , sen blir det studentfrukost hemma hos en klasskamrat & sen ska vi ner till skolan .. Fotografering och shit .. usch det värsta som finns ungefär ..

Vi ska väl äta och sjunga i aulan och grejjer också , sen springer vi ut , det ska bli så skönt & slippa skiten sen , faktiskt . ja skiten vill jag kalla det , jag har varit trött på skolan de senaste fyra åren, men kämpat på för fullt och jag nöjd med mina betyg och allt , så nu ska jag bara luta mig tillbaka och njuta av min graviditet och vår lilla bebis som snart kommer .


3 st tycker till:

Emily sa...

Åh vad skönt för dig att bli "fri" imorgon. Jag hoppas ni får fint väder.

Anonym sa...

ska tänka på dej imorgon min kärlek!! :) Hoppas du får en underbar dag.
Puss Agge

Sofie sa...

grattis i förskott kommer ihåg min student dag häääärligt att slippa skolan kram!