onsdag 24 juni 2009

ingen rubrik

Jag vet att det blir mycket gnälliga inlägg , men jag har faktiskt fått tillåtelse av Marina , Och som hon säger , man måste få gnälla "lite" ( jag gnäller iofs mycket) annars kan man läsa någon annans blogg , och hon har ju faktiskt mer än rätt där . Hon är klok Marina ! :) Du kanske kan ta bort denna värmen också , och göra det lite mildare för iaf mig , om du ändå kunnat trolla !

Vi körde ner till Emmaboda imorse och köpte frallor & lite juice för en finfin frukost . Och så blev det också , frall-frukost & goding juice :)

Just nu sitter jag på altanen och jämrar mig , och dricker kolsyrat vatten , (tror jag drack för lite vätska igår , eftersom jag fick kramp i vaden inatt ) dricka dricka dricka . Hatar att få kramp i vaderna . Idag har jag inget planerat , JO tvätta upp alla kläder inför chevaträffen ska jag göra , men annars har jag inget speciellt jag ska göra . och tur är väl det i denna värmen ..

första maskinen är inslängd och förmodligen snart klar också , puh . hänga tvätt är ju så fruktansvärt roligt att jag vill göra det varje dag , ( ja , jag är ironisk )

hejja hejja hejja för mitt humör !

2 st tycker till:

annica sa...

hihihi jo man får gnälla, vet hur det e gumman. kram

Marina sa...

hihi:) ja tänk om jag kunde trolla... :P