torsdag 25 juni 2009

Jag har ju glömt och tala om...

... att imorgon reser jag & Andreas bort . Hur kan man glömma och tala om en sån sak ? jag kan allt , även det ! Vi ska åka iväg till Andreas pappa för att på fredag åka upp till Askersund som ligger vid Vättern om jag förstått saken rätt , jaa ! Vi ska åka på den årliga "chevaträffen" , en träff där alla med chevrolet-bilar av årsmodell 55-56-57 träffas och hittar på roliga saker , så som cruisar & liknande . Förra året var vi nere i skåne , närmare bestämt Örenäs . Javisst, och trevligt var det . Vi får hoppas det blir trevligt i Askersund också , det blir förmodligen något nyktrare för min del än sist . Jag var ganska bra i gasen hela långa dagarna förra året , och det ska jag bestämt inte vara denna gången , helt nykter rakt igenom . Skoj ska vi ha och jag hoppas verkligen på finfint väder (som passar fröken , alltså inte för varmt och inte för kvavt) Kan vi fixa det Marina ? ;)

Vi ska försöka röjja undan lite här hemma innan vi åker bort , så att det är ett välstädat hem vi kommer hem till , det värsta som finns är att komma hem till ett stökigt & rörigt hem som väntar på att bli städat , eller hur ? därför ska vi försöka fixa det innan , mamma ska hjälpa mig med blommorna , så de inte dör . vilket är snällt eftersom mina blommor annars förmodligen dör ganska snabbt :) Men mamma min är snäll och fixar det .

jag tar & packar med min lilla babe (datorn) , så får vi hoppas att de har internet att erhålla på hotellet , isåfall lovar jag en (& kanske fler) uppdatering(ar) därifrån + lite smygtitt på lite foton kanske :) vi får väl se ! :) Däremot kan jag ingenting lova , eftersom jag heller inte vet riktigt vad hotellet heter så kan jag inte kolla upp dte heller. Annars syns vi på söndag/måndag någon gång . Hinner troligtvis med ett inlägg imorgon också innan vi åker , ska in på datorn & betala massa räkningar innan vi åker , om det inte är någon annan som är sugen på att betala mina räkningar !? Ni är såååå välkomna att göra det , ingen skulle bli gladare än jag ! :)

nähe , nu ska jag kika runt lite till på familjeliv , fastnade rejält i en tråd där , det är livsfarligt när man väl fastnar & följer tråden med spänningen , denna tråden handlade om otrohet , och det visade sig tillslut att hennes pojkvän (som hon väntade barn med) , hade sökt upp en kn*llkontakt (rent ut sagt) på internet som han sedan skulle åka & träffa . Och det var inte vilken kn*llkontakt som helst , det var en kille han skulle träffa :O ouugfh , Han hade fått lust till att testa på bögsex EFTER att hans flickvän blivit gravid . Hon måste känt sig extremt uppskattad , NOT ! hon kickade ut han iaf , vad jag fattade det som .

nuu , vidare till familjeliv och leta intressanta trådar!

Syns imorgon gott folk ..

2 st tycker till:

Sofie sa...

HA en skön semester då ;) Kram!

CYANESSA sa...

Hahaha njust den där tråden snöade jag också totalt in på! Haha det finns verkligen folk till allt. Men stackars tjej, fy tusan vilken karl..
Ibland orkar jag bara skratta åt hur puckat vissa människor beter sig. Sådan total avsaknad av empati o medkänsla..
Tur man är så grym själv *pssst* ;)