torsdag 25 juni 2009

idag bär det av , fast egentligen inte förrän imorgon

Startar min dag med en kopp kaffe , och ganska så tidigt faktiskt :) Mamma kom ner med lite frallor , vi betalade lite räkningar tillsammans . eller , inte lite räkningar , utan det blev en hel del faktiskt . men det är skönt & ha det gjort iaf , så slipper man det iaf . Jag svettas som en gris idag också , (inget ovanligt) men det låser ganska skönt idag också . inte lika kvavt i luften . Jag har egentligen inte tid & sitta här & babbla på , utan måste nog packa .så jag får väl göra det , klockan tickar ! :)

Hoppas ni får en bra helg hörrni , det ska iaf jag ha , gissa om jag ska leta badplats , kanske har dom till och med pool till mig , :) det hade ju varit underbart ! :)

see you laater













1 st tycker till:

annica sa...

hoppas ni får det jätte mysigt och glöm inte solkrämen, hihi.
kram