lördag 6 juni 2009

min student

Igår tog jag som bekant studenten , min dag blev bra , trots att det faktiskt regnade .
Att slippa allt det där nu är så otroligt skönt , nu njuter jag bara av ledigt minsann !

Vi åt exotisk planka, och allt var perfekt får jag lov och säga . Det kom ganska många , och alla verkade nöjda & belåtna . Mamma var så himla duktig , Hon hade ju fixat allt med maten och det , och jag är så glad att jag har en sån underbar mamma . Pappa & dom fixade tårtan & drickan , och det är jag också väldigt tacksam över , jag slapp verkligen tänka på nånting , underbart! :)

Tack alla som kom & firade mig för en underbar dag med underbara människor! Jag är verkligen tacksam !




Jag och lilla Nova ! <3


3 st tycker till:

malin o lucas sa...

tacka från oss oxå! det var smarrigt =)

skönt att du får va ledig nu, de förtjänar du..kram från malin, lucas o andreas

fabulousangeliqa sa...

STOLT är ordet! :) Puss (igen)

Lucifer sa...

Å jag gjorde väl inget som vanligt...