lördag 6 juni 2009

Bloggdesign till salu

Är du intresserad ?
Det finns färdiga designer att välja mellan här under , är det ingen utav de som faller dig i smaken eller har du helt egna önskemål , kontakta mig via mailen eller via kommentar så kan vi utforma en bloggdesign helt i din egen smak . Mailar du mig om intresse får du till att börja med ett informationsmail där du svarar på en del frågor om vad du vill ha i just din design. Undrar ni något går det förståss bra att maila dina frågor till mig .
Min mailadress:Storslagen_@hotmail.com

En blå och vårinspirerad bloggdesign (blogspot)


♥En blåblommig bakgrund
♥Snygg header med ditt namn och tre foto
♥Ett foto till vänster i bloggen + liten faktaruta (om du vill ha)
♥En stylad bloglovinknapp/ikon
♥Egen signatur (frivilligt namn/hälsning)
♥Besöksräknare
♥En klocka från clocklink (är inte med på designen nu)
♥Dropdownmeny med valfria länkar
♥Tre valfria foton till vänster (min familj)


Detta för endast 200kr
(Vid eventuella tillägg 5kr/tillägg)




En enkel och stilren design (blogg.se)

Köper du denna bloggdesignen får du:
♥ Snygg header med 3 valfria foton
Designade rubriker i menyn
♥ Egen signatur som matchar headern och menyerna i sidan
♥ Snygg bakgrund
Besöksräknare
♥ En liten faktaruta till höger i bloggen om så önskas
♥ Designad bloglovinknapp/ikon


Detta för endast 130kr
(Vid eventuella tillägg 5kr/tillägg)


En turkos enkel och fin design (blogspot)

♥En enkel och stilren bakgrund
♥Snygg header med ditt namn och två foto
♥En eller flera foto(n) till vänster i bloggen + liten faktaruta (om du vill ha)
♥En stylad bloglovinknapp/ikon
♥Egen signatur (frivilligt namn/hälsning)
♥Besöksräknare
♥En klocka från clocklink
♥Dropdownmeny med valfria länkar


Detta för endast 180kr
(Vid eventuella tillägg 5kr/tillägg)




En randig design

Köper du denna designen får du:
♥En stilren bakgrund
♥Snygg header med ditt namn och två foto
♥En eller flera foto(n) till vänster i bloggen + liten faktaruta (om du vill ha)
♥En stylad bloglovinknapp/ikon
♥Egen signatur (frivilligt namn/hälsning)
♥Besöksräknare
♥En klocka från clocklink
♥Dropdownmeny med valfria länkar


Detta för endast 130kr
(Vid eventuella tillägg 5kr/tillägg)



Är du intresserad av någon design , kontakta mig via min mail : Storslagen_@hotmail.com
eller kommentera detta inlägg .

8 st tycker till:

Myran sa...

Jag är intresserad av att köpa bloggdesignen som är färgglad! =)

Myran sa...

Den är nog lite smal ändå, men hade du haft någon annan som inte hade varit rosa, men ändå ljus och där man kan ha bilder vid sidan om, så hade jag varit intresserad ändå! =)

Denna Sanna Kvinna sa...

hej har du fler bloggdesigns? det var inte riktigt någon som föll mig i smaken

Fröken Gullmetz sa...

Hej hej! Jag har två bloggar som jag skulle vilja ha lite hjälp med. Jag har lite egna idéer. Vad tar du för att designa en blogg?

mvh Ida

Jozzan sa...

Jag är väldigt intresserad av en bloggdesign, dock kanske inte just de du har uppe. Men om du kanske kan göra en annan till mig? Hör av dig är du snäll, MVH Jozzan

Emma sa...

Hej

Tänkte i mitt arkiv läggs januari i arkivet automatiskt eller ???

// Emma

Jozzan sa...

Hellu tjejen :D Hoppas allt är bra med dig! börjar bli lite sugen på en ny design, men ska kolla vad plånboken tillåter först. Finns den turkosa designen kvar?
Kram på dig :D

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack