måndag 29 juni 2009

Nahe dags för sängen kanske ?

jahaa , nu ska man väl krypa ner under täcket antar jag , jag är trött & borde få massa sömn , imorgon ska jag in till Nybro och träffa min kontaktflicka , och den nya tjejen som ska ta över efter mig när bebis börjar närma sig att komma ut . Vi ska ta en glass och umgås litegrann bara , så de två får lära känna varandra litegrann ,(vi ska träffas alla tre varannan gång nu framöver) det är väl det stora hela som ska göras imorgon . Åker in vid halv ett , och pker hem därefter någon gång , förmodligen innan halv tre .
Jag får göra ett noga val av kläder imorgon eftersom jag inte vill bränna mig mer nu , jag får knalla upp till mamma för hon har långärmade tunikor som kan användas ! Vi får se vad det blir , hur som helst så ska jag knalla inåt badrummet nu & borsta mina bissar , & sen blir det väl ut med hunden , Andreas lär ju tvärvägra !

Hejsvejs !


83 dagar kvar till bebis !

0 st tycker till: