lördag 25 juli 2009

Älskade lilla mormor !

Min lilla sockersöta tanta , jag blir så orolig när sånthär händer . Vill inte du ska slå dig , du måste vara rädd om dig . Jag tror det var ett sockerkänning eller vad man kallar det , och det kan du inte rå för förståss , men jag blir så rädd . Jag är rädd om dej mitt gull .



Det var väl ganska okej nu , men förstår att det måste gjort ont mitt hjärta . Fyra stygn fick du sy , åh lilla du ! Jag hade gärna velat vara hos dig nu , och klappat dig över pannan och håret , du älskar när man gör det . Jag hoppas du blir bättre snart älskade lilla mormor , jag vill att allt ska bli bra igen , jag vill att allt ska bli som vanligt . Jag älskar dig för mycket för & se dig lida , för jag tror du lider något fruktansvärt . Jag älskar dej min underbaring , och hoppas vi ses snart .



0 st tycker till: