lördag 25 juli 2009

bebismagen




v.32 (31+6)

vårt lilla kärleksbarn

5 st tycker till:

Maria sa...

Vilken fin pitbull du har.

Sandra sa...

Va fin magen är! Ja jag äter vitamin och omega 3 om jag förstått det rätt, köpte det för några veckor sen bara, femibion den är avsedd för gravida, men jag tror faktiskt det är den som gör mig sjukt hungrig jag var inte så hungrig och sugen innan jag åt dom, annars brukar barnmorskan alltid säga att man ska äta vitamin kvinna? Då får man ju i sig alla vitaminer och mineraler man ska ha varje dag, kanske du ska testa, har inte din bm sagt ngt?Kram på er!

emelie sa...

så fina bilder :)

annica sa...

jätte vacker mage!
det e så mysigt ju.
kram

Fru Evelina sa...

fina magen!!
vad härligt att det inte är så långt kvar tills ni får möta er bebis =)

kram!