torsdag 30 juli 2009

Hej alla glada ...

..och ni andra också för den delen!

Idag har vi inte gjort sådär hemskt mycket här hemma , jag håller på med tvätten & lite sådär . Andreas har slipat i sovrummet , så nu är det färdigt för målning , vilket troligtvis blir imorgon . Idag är vi väldigt trötta har jag märkt , vi har alla tre (Jag, Andreas & Gere) gjort det "förbjudna" ;) sovit flera timmar på dagen nu , vi somnade i varsin soffa , och jag kröp sen ner på madrassen , (som för tillfället ligger på golvet, under vår renvoveringstid) och vår lilla myshund kommer såklart & lägger sig hos mig , det är väldigt svårt att slita sig då . Han är så mysig den lille , :) Hans stygn är fina , och det läker hur br som helst (peppar peppar) och vi får förhoppningsvis snart ta bort de där stygnen . Han är så duktig , tänk att jag älskar den hunden så himla mycket , är det inte lustigt vad djur kan fastna i hjärtat ? <3 src="http://signatures.mylivesignature.com/54487/218/EB43BFB9B90A5C6B342813EDF248583D.png" style="border: 0pt none ! important; background: transparent none repeat scroll 0% 0%; -moz-background-clip: -moz-initial; -moz-background-origin: -moz-initial; -moz-background-inline-policy: -moz-initial;">

3 st tycker till:

annica sa...

skönt att lata sig på dagen i bland, hehe
jo bältet fick jag ge 149 för.

hmmm att inte torktummla barn kläder låter konstigt... jag har gjort det i 9 år och mina barn lever än, hihi

kram på dej

Sandra sa...

Ja det gör det verlkligen! Så gulligt av dig! Hoppas allt är bra med dig idag! Måste också fråga varför hälften av inläggen och sånt har hamnat på andra sidan bloggen längst ner? har funderat över de lite tror inte det var så i början men jag har inte rört ngt! :) kram

CYANESSA sa...

Åh javisst kan väl djur fastna i hjärtat på ett sätt man aldrig trodde!
Jag har också hund, en flatcoated vid namn Julia hehe. Världens snällaste hund och jag älskar henne så.

Er vovve blir ju helt galet söt på bild dessutom! Min har en förmåga att inte fastna alltför lätt :)

Kram