torsdag 30 juli 2009

fick en kommentar

Jag vet inte om det var från "min" Emelie eller någon annan Emelie , eftersom det inte fanns någon länk med . Kommentaren löd iaf att man inte ska torktumla babykläder . Varför ska man inte det ? det har jag aldrig hört talas om att man inte ska. Har jag missat något ?

3 st tycker till:

Elin sa...

Det har jag aldrig hört talas om, varför då? :)

katarina sa...

Tänk det undrar jag oxå. för jag har alltid torktumlat alla mina barns kläde.Åte kommer o se vad svaret bli .Hoppas attdu få en fortsatt trevlig vecka

maalin sa...

tycker inte heller jag att man ska...för det första är de ju supermysigt att hänga upp de små plaggen :)


sen tycker jag att eftersom man byter kläder på bebisen så ofta och därför tvättar dom ofta så blir dom "slitna" och torktumlar man dom så försvinner den fina färgen lättare och trycken på plaggen. dessutom är de lätt att dom krymper och det är ju onödigt när bebisar ändå växer ur sina kläder så snabbt! puss