onsdag 22 juli 2009

Ingen bra start på dagen får jag nog påstå

Igår bjöd vi in till stohej , det blev en hel bunt med människor , och vi hade jättetrevligt. Tack till alla som var här och förgyllde min kväll . Verkligen jättettrevligt , det tog en stund innan grillen tändes , men det blev mat iaf tillslut och gott var det vill jag lova. Mitt kök ser ut som kriget , och jag orka inte göra iordning det just nu , så det får faktiskt vänta tills vi kommit hem från barnmorskan .. sådetså !

Jensen och jag satt uppe och spelade Super Mario Bros 3 på "äkta" 8-bitars till klockan blev halv fyra tror jag . Lite väl länge kanske, men vi hade skoj . Fastän Jensen spelade typ hela spelet och jag bara dog med min gubbe hela tiden . Vi hade roligt iaf . Fler super mario -kvällar får det bli.

Imorse när jag vaknade var jag på världens drygaste humör , värre än vanligt . Jaa ! Tillbaka till självanklagelse-delen , som vanligt . Irriterad på det mesta och mig själv dessutom , mycket onödigt dryga tankar, och så lite tårar förståss . Det är som vanligt ungefär. Jag satte på Kaffe i min nya perkolator-bryggare och det blev finfint , <3 Massa kärlek till morgonkaffe . Det kan göra en hel del faktiskt , jag känner mig lite bättre nu , men det är långt ifrån bra . Usch och fy !

Klockan ett ska vi vara nere hos barnmorskan , och jag hoppas såklart att allt står rätt till och är bra , men det tror jag. Jag är lite tveksam till om den lille har vänt sig ännu , men det kanske hon kan känna ? eller ?

Nähää , nu ska jag dricka upp mitt kaffe och försöka få ordning på mitt ansikte .
Skriver mer senare , när vi är hemkomna från MVC .

0 st tycker till: