torsdag 23 juli 2009

Kvalitetstid med min älskling ! ♥



Andreas & jag har varit ganska mycket borta från varandra , och vi har liksom inte fått speciellt mycket kvalitetstid tillsammans , idag fick vi äntligen det . Det är så underbart , att bara få vara , att bara kunna njuta , tiden står helt stilla och ingenting annat runt omkring finns liksom .

Vi tände massa ljus i badrummet , och badade tillsammans . Det var lite trångt i badkaret och massa vatten skvätte ut , men det gör ingenting. Det var så mysigt , och så skönt och bara få känna att han valde att lägga sin tid på bara mig och på att ta hand om varandra .

Vi borde verkligen göra det oftare , men tiden & orken finns ju inte alltid . Men idag fanns det verkligen det & det uppskattar jag så himla mycket . Jag inser verkligen hur lyckligt lottad jag är , jag älskar den människan så högt på jorden . Han är fantastisk .

Tänk vad så lite kan göra så mycket , det är verkligen så !



1 st tycker till:

maalin sa...

MEN AJ!!! NI ÄR SÅ GULLIGA!! :)

Du, eftersom du är så gullig och hjälpsam så tänkte jag be dig nämna mitt senaste blogginlägg och se vad folk skriver. du har ju lite läsare till skillnad från mig :) hoppas du har tid att hjälpa! kram