lördag 25 juli 2009

Måste man vara otrevlig bara för att man kan dölja sin identitet ?

Här på internet har jag träffat mycket mycket trevliga och bra människor . Som de till synes verkar iaf , det är gott att det finns trevliga människor , trots att man inte behöver lämna ut sig med allt .

Men det finns inte bara trevliga människor här på internet , nej nej . Det finns så sjukt mycket otrevliga människor , som så gärna kaxar till sig litegrann bara för de inte "behöver" lämna ut sin "rätta" identitet . Man behöver ju inte skriva råare saker , eller använda sig av en helt onödigt dålig attityd bara för det är internet man befinner sig vid ? eller ? Måste man det ..

Jag tror , (OCH JAG SÄGER BARA VAD JAG TROR) många människor behöver hävda sig själva , och de har inte tillräckligt med skinn på näsan för att göra det irl , utan de använder sig av internet .

Det är ingenting jag far illa av direkt , utan jag vet vad det är för sorts människor som också sitter där bakom andra skärmen och försöker hävda sig , är det så att de mår bättre av det , så låt de göra det . Jag låter iaf de göra det , så kanske alla är nöjda ! eller hur ?
det rör mig inte speciellt mycket i ryggen . Jag tycker bara det är synd , och det är förståss synd om de människorna också , men det finna kanske hopp om de också . Vad vet jag .

ett gott skratt förlänger livet ! :P

2 st tycker till:

Emily sa...

Tror att du har så rätt i det du skriver. Folk som annars inte vågar säg ett pip blir förmodligen andra personer bakom skärmen. Kanske tar dom ut all sin frustration mot omvärlden då dom kan vara anonyma?

Sandra sa...

Ja men så länge värderna är bra och du och bebis mår bra så ska det nog inte vara någon ngt större problem, äter du vitaminer vid sidan om?Allt är bra med oss hoppas ni har de underbart också!