fredag 24 juli 2009

inte den mest aktivaste dagen kanske

Jag har inte direkt varit speciellt aktiv idag , nej nej , tvärtom . Inte gjort någonting i princip . Började dock min dag med att göra diverse kökssysslor , sen gick det som det gick också (läs nedan). Jag har spenderat mestadels av min tid här i sängen . Jag har tvättat lite , och ska slänga upp tvätten på linan , så har jag gjort lite nytta åtminstone . Jag har dammsugit ur den nya vagnen också , och ska tvätta upp den tillhörande åkpåsen och lite så , ska införskaffa mig tvätt och sköljmedel utan parfym först och främst , detta bör prioriteras ganska så snart , och det får nog lov och bli lite sådant . Alla bebissaker måste tvättas upp snart , vårt lilla troll kommer ju snart . I nästa vecka blir det målning och piffning , Johanna har sagt hon ska komma och ge mig en hjälpande hand , henne kan man minsann alltid lita på . Andreas ska förståss hjälpa till också , och jag ska vara med & dirigera :) låter bra va ?

Nu ska jag kasta upp tvätten på stället , slita med mig Andreas ut och gå en runda med vår lille stackare & sen blir det nyaste Wallander, Kuriren. Myspys i soffan .

Kanske blir ett inlägg senare , annars hörs vi imorgon ! :)

vad har ni gjort idag kära läsare ? ngt utöver det vanliga ?

(förresten , jag håller på att ladda kamerans batteri , så snart kommer bilder på bl.a gymmet och vagnen som ni önskat)

0 st tycker till: