lördag 25 juli 2009

Telefoni är som balsam för själen ..


Min vän Johanna ringde för en stund sen , och vi pratade i över en timme :) det gillar jag , vi har så mycket att prata om både när vi ses och när vi ringer . Det är så skönt & få prata av sig lite ibland , :) Hon är så fin Johanna ! Hon kommer till mig imorgon , och vi ska sätta igång med allt jag borde göra själv egentligen . Hon är rena motivationen för mig , :) och det är hur underbart som helst , hon ger mig av hennes energi , bättre kan det ju inte bli :)



3 st tycker till:

Johanna sa...

Gumman! "rena motivationen" vet jag ju inte riktigt om jag är,menm man kan väl vara lite mer än en torrboll kanske? :P Längtar tills imon!!!

Bibbi sa...

Vad fin Johanna var på det kortet, krama henne... =))

sofia sa...

vad kul att du ska ha barn :)grattis!