onsdag 26 augusti 2009

Det får nog lov & bli en vilodag idag också ..

Det blir gott om vilodagar tycker jag , men jag behöver nog dom . Är väldigt väldigt trött idag , och jag tycker jag gör inget annat än gäspar , min förkylning har inte riktigt brytit ut ännu heller , men är på god väg , & det gör ju också att man blir tröttare . Jag började kika på "häxdansen" igår , en serie från svt . Den var ganska okej & jag har några avsnitt kvar att gå igenom , så det får nog bli lite serietittande idag .
En maskin tvätt ska jag väl orka slänga in åtminstone , men mer än så blir det nog inte idag . Andreas är iväg & fiskar idag också , så vi får väl hoppas på fisk minsann ! :)

Imorgon blir det kalmar för vår del , vi ska in på ikea , citygross & lite annat sådär , så jag hoppas jag är pigg & har fått in mina pengar som de ska tills imorgon . Det tråkigaste av allt är att mestadels av pengarna går till de där dryga räkningarna :( Men lite ska det väl bli över till de sista bebisprylarna .

fredriks fin-fina födelsedagspresent har kommit också , så jag ska slå in paket idag också , det ska bli så roligt & få ge han den här saken , Jag tror han kommer bli supernöjd . Ibland förvånas jag kraftigt av mig själv och mina snilleblixtar ! :) haha

vad ska mina fina läsare göra idag ? :)

Jag funderar litegrann på att göra ännu en ny design till min blogg , men jag vet inte riktigt . Vad tycker ni ? ändrar jag för mycket , är det jobbigt eller är det bara kul ! :)



Hojta till om ni är sugna på en ny höstdesign till just eran blogg !
Storslagen_@hotmail.com eller kommentera ett inlägg !
En design kostar mellan 60 - 150 kr ungefär . Hör av er ! :)

1 st tycker till:

CYANESSA sa...

Heej!
Ursäkta att jag inte hunnit skriva, har varit så mycket här.

Superfin design!! Sådär höstlig med alla vackra färger. Jag tycker iaf bara det är roligt när du ändrar, blir omväxlande o spännande att se nytt utséende då och då :)

Hoppas allt är bra med dig!
Kram kram!