fredag 28 augusti 2009

En present..

Nu har vi kommit hem från Fredriks lilla kalas ,och jag är skittrött .
Ni har fått vänta länge nog nu på att få veta vad det var i hans paket , och det ska jag gladeligen avslöja nu . De som känner Fredrik vet att han samlar & älskar vinylskivor . & när jag satt & kikade runt på internet (inte i syfte att hitta han en födelsedagspresent) så stöter jag på en tokhäftig grej , det är ramar som man sätter upp på väggen , där du kan pilla i dina snyggaste vinylskivor , och yes ! Det är en sån Fredde-sak , som han bara måste ha ! Så det är alltså det han fick i födelsedagspresent , vinylramar i svart , som kommer sitta så perfekt på hans vägg . Han verkade bli glad dessutom , så någonstans måste jag ju träffat ganska rätt . Tjolahopp så nöjd jag blev för det ! jelir

Nu är vi väl hemma iaf , och jag ska strax krypa ner tänkte jag , ska trycka ner mina järntabletter , och kanske trixa lite med en bloggdesign . Vi får se hur mycket jag orkar .
Kikat runt på mina bloggar nu iaf , så kvällskikandet är avklarat !

Massor av kramar till mina fina läsare , vi syns imorgon ! peace

3 st tycker till:

Malin Lj sa...

Vilket mysigt fårskinn! Kanske skulle införskaffa ett sånt vi också till lillen:)
Lycka till med bebisen som kommer snart! Kram

Sofie sa...

TACK jennie det blev skit snyggt =)

liw sa...

Kul att träffa rätt med en present, inte helt rätt alla gånger :)

Jag tror jag ska ringa om sängen faktiskt, skulle vara kul att ha ett projekt att dona med :)

Nu ska vi iväg och köpa gardiner :P
kram kram