fredag 28 augusti 2009

Goddagens

Hejsan alla fina !babai
Idag är jag ganska trött , vilket jag redan hade förutspått eftersom vi var iväg hela dagen igår. Trots min trötthet har jag faktiskt orkat styra upp lite i köket , det är så konstigt . Det blir alltid så stökigt i köket , på köksbänkarna & överallt egentligen . Är det bara så hos mig , eller är det fler som har det så. Man kan ju fråga sig vad det beror på . Jag hade tänkt & ta tag i sovrummet också innan vi åker & lämnar paketet & fikar lite hos Fredde . Andreas ligger & sover (han var också trött efter gårdagen) så jag vill inte störa honom för tillfället , så vi får väl se när han vaknar & hur mycket jag hinner med därinne innan vi åker .

Idag tycker jag det är kvavt i luften . Usch , det är obehagligt tycker jag .

Jag installerade massa smile:isar i bloggen här , så nu kan jag lägga till små söta sånna när jag vill i mina inlägg , Jag har ju en konstig förkärlek att göra små smile:isar titt som tätt , Jag vet inte varför , det är nog bara någon slags vanesak . Vad vet jag ! sengihnampakgigi

Jag såg filmen "män som hatar kvinnor" igår , och herregud vilken bra film , jag älskade den . Fast den var sådär måttligt otäck emellanåt , ibland kunde jag inte titta gigil vidrigt var det ibland . Men sjukt bra som sagt , vill inte avslöja ngt för er som inte sett den , utan kan bara rekomendera den , men du bör nog inte vara för känslig !

6 st tycker till:

Liw sa...

Jo bebisvaccin tycker jag absolut du ska ta om ni blir erbjudna det :)

kram

liw sa...

I och för sig kan det vara så, fast samtidigt så har ju staten budgeterat 1 miljard till landstingen för att täcka upp större delen av mer kostnaderna som blir i samband med svinis.. Eller iaf för vaccineringen mot svinis.

kram

Liw sa...

Jo, det är alltid en bra grund inställning :)

Tackar :)

Nå nu ska jag iväg och handla, ska bara fixa i tvättstugan först :S

liw sa...

God kväll!

Nu på eftermiddagen / kvällen är det minsann jag som varit produktiv. både tavlor och lampor mm har kommit upp, lådor packats ur och stuvats undan och annat som behöver göras sen vi flyttade in :)
Men nu är jag helt död, synd det bara är skit på tv :(

HOppsa ni har det riktigt mysigt :)
kram

Liw sa...

Haha, ja jag kan faktiskt vara duktig ibland :) men lider ont gör jag nu, tror jag var lite för ivrig med lyftandet ett tag där :S

Härligt med mys, jag är gräsänka ikväll jag, M jobbar och står i. Men datorn och tv:n är ganska bra sällskap det med åså Ärtan då som lever rövare, som vanligt :P

kram kram

Liw sa...

Jo hundar är bland det bästa sällskapet man kan ha, mysigt värre :)

Du får klappa eran lill* från oss och den stor natti kram från mig för nu ska nog jag nanna kudde tror jag :)