torsdag 13 augusti 2009

fiskerunda & lite annat också såklart ..

Vi har varit runt en hel del nu känns det som , vi var i Kosta & inhandlade ett fiskespö och lite drag sådär . Sen skulle vi ätit lite pizza , men den pizzan var stängd så vi åkte till Lessebo , (jaa , där det luktar illa för att de har ett pappersbruk) Vi åt iaf kebab där , mycket gott minsann!
Efter det bar det av till en sjö , & Andreas fick kasta lite med sitt nya fiskespö . Han fick minsann en fisk , fast den släppte innan han fick upp den , fast det var väl tur det förvisso eftersom han bara hade fått panik om & inte visste han hur han skulle göra heller ..

Det blir av att Andreas åker imorgon , & han är borta hela helgen ! Jaa , denna helgen också , :( Jobbigt som vanligt . Så nu vet ni kära läsare att det är ni som får underhålla mig denna helgen . Jag bara inte riktigt hur jag ska bära mig åt med min hund , eftersom det börjar bli väldigt svårt för mig nu med mina foglossningsbesvär . Jag får hoppas min bror eller mamma kan hjälpa mig . Det vore ganska bra . iaf någon gång om dagen . Det är verkligen jobbigt att inte riktigt kunna bestämma vad man ska göra , för man vet ALDRIG hur ont man har . Men det är bara en månad kvar nu , och inte ens det tror jag faktiskt .

Vi får hoppas Andreas & dom får massa kräftor imorgon & resten av helgen iaf , och jag hoppas att ni läsare inte har speciellt mycket att göra förutom att underhålla mig ! :) Idag har ni varit hur bra som helst på att kommentera ! Det gillar vi ! :)

kika gärna in min blogglista & gör en ni också . Lämna en kommentar så jag kan ika in eran blogglista ! :)

7 st tycker till:

emma sa...

hej.. när e du beräknad:D fin blogg:D

annica sa...

va roligt gumman att jag e med i din blogg lista, tack och bock!!!!

ha en underbar dag!!!!
kram

evamy sa...

Vi är från Gävle ungefär från början men bor i Nybro nu för att, precis som du skrev, Fredrik spelar i vikings. Bor du i Nybro eller?

Evamy sa...

Okej, hurkommer det sig då? Är ni därifrån eller?

Bibbi sa...

Klart lilla Jennie att jag hjälper dej med Gere, han kan följa med Lilleman o mej ut o gå...så får han lära känna honom oxå...ska nog lösa sej hjärtat!!!Men du kan hälsa Andreas att det kostar ngr kräftor =))

CYANESSA sa...

Åh hade jag bott närmre hade jag hemskt gärna hjälpt dig med hundpromenader flera gånger om dagen! Går ju ändå bara hemma arbetslös och latar mig.

Min hund bor för hos mina föräldrar sedan nån vecka tillbaks. Hon kan inte gå i mina trappor sen hon gjorde illa benet. Känns så tomt :/
Men snart får hon nog komma hem igen :)

kram

Daniel sa...

å hoppas på många kräftor nu!